Veel organisaties die voor het eerst denken aan linkbuilding uitbesteden, weten niet waar ze op kunnen of moeten anticiperen, dus zijn ze extra voorzichtig. Niemand vindt het leuk om te ontdekken, vele maanden in een project, dat ze hun tijd en geld hebben verspild. Je hebt sterk teamwerk nodig om de kans dat het gebeurt te verkleinen. Of je het nu leuk vindt of niet, je houding ten opzichte van het project en de wens om samen te werken zal het uiteindelijke resultaat beïnvloeden.
Misverstanden verminderen en teamwerk vergroten
Voordat u met het proces begint, is het een goed idee om enkele basisregels vast te stellen om het proces te versnellen en te garanderen dat zowel de klant als het bureau op dezelfde lijn zitten.
Linkbuilding kost tijd om invloed te hebben op de rankings, dus beoordeel de waarde niet op basis van een paar nieuwe links gekregen. Beoordeel in plaats daarvan het bureau dat u overweegt op basis van de kwaliteit van hun werk en hun aansluiting bij uw bedrijf.
Het grootste deel vindt plaats tijdens de initiële opzet van het project. Het bureau dat u hebt ingehuurd, is verantwoordelijk voor het onderzoeken van uw doelgroep, het opzetten van het project, het koppelen van het e-mailadres dat ze zullen gebruiken, het bedenken van intrigerende inhoudsideeën en het vinden van uitstekende kansen voor het bouwen van links.
Duitse linkbuilding
Wilt u links bouwen in Duitsland en uw marktpositie versterken door effectieve SEO?
Linkbuilding moet ook gepersonaliseerd zijn, want in Duitsland en andere markten gaat het niet alleen om de kwantiteit van verbindingen, maar ook om de kwaliteit!
Linkbuilding en algemene zoekmachineoptimalisatie moeten in elk land worden gekoppeld aan de taal, inclusief Duitsland.
Als een buitenlandse website in Duitsland op de markt wil worden gebracht, moet deze ook Duitse inhoud bevatten. Jezelf beperken tot een specifieke locatie is vaak logisch.